HTML

magicworld

Hírek/történések, amikről hirtelen nem bírok nyugton ülni, és "mágia" - lehetőleg gyakorlati alkalmazás

Friss topikok

  • Reactor: Na, én hozzászólnék ehhez a témához, tekintve hogy 8-9 éves korom óta érdekelnek a Kaland-Játék-Ko... (2011.08.13. 16:01) Kaland, Játék, Kockázat - harmadszor
  • nemkrisz: Tisztelet! "No, a szemszín az bizony állandó dolog. Ha kék-zöld a szemed, akkor talán lehet állít... (2010.09.26. 12:06) agykontroll+szemszín
  • tulpaman: Mágusok között Tibetben a könyv címe. Alexandra David-Néel-ről, a tulpáról és még sok érdekességrő... (2010.02.19. 17:53) tulpa
  • freedomgirl: mekkora egy seggfej vagy te! "a rohadt tirpák süket fasz" meg "geci süketek" te normális vagy? sen... (2010.02.06. 09:01) jelnyelv?
  • twillight: flexible nem teszi gyorsabbá a karit, csak kevesebb AP-t használ, ugyanígy az action boy is csak a... (2009.04.07. 22:26) Fallout Tactics - character builds: perkek

Linkblog

ez még - mindíg - nem az

2007.10.15. 23:35 twillight

Helyette Fallout Tactics köv. pályáját ismertetem, egyenlőre azonban még nem sikerült befejeznem, de majdnem ott vagyok!

Szóval az 5. küldetésben (kész) gyorsan fogunk végezni, csak sajnos egy komoly buggal is szembesülni fogunk:

Először beszéljünk a főnökkel, majd 2-szer a sámánnal. Ekkor büntetlenül kinyithatjuk a sámán ládáját (az egyetlen konténer a felszínen). A sámántól pár Rad-X-et is kaptunk. Ha körbejárunk a felszínen 3 kupacban találhatunk holttesteket, amiket kifosztva tonnányi drogot kaparhatunk össze (ehe), és mivel csak skorpiók "védik"... nagyon ajánlott.

Odalent sem lesz más, mint bogarak... A skorpióknak vmivel több életerejük van, és néha lopakodnak (random), a nagy csótányok meg "lőnek". Komoly fenyegetést a lényegében kiiktathatatlan (jelenlegi felszereléseinkkel legalábbis) lézervető tornyok. Csak lopakodjunk, használjunk ki minden fedezéket, ha kell változtassunk testhelyzetet (guggolnunk nem kell majd). Időzítsünk minél tökéletesebben, akár a hangok alapján. Jó ötlet az első tornyok előtti szobában az ablaknál hagyni vkit hogy figyelje a működésüket - a tornyok nem látják őt.

Az ajtókat a SÁRGA KÓDKÁRTYA nyitja a legtöbb esetben. Van egy zárt széf (lockpick), és 2, ami aknásítva van (de nem sebeznek sokat). Roachor, a főcsótány szobája radioaktív, ami a gyógyszereinkkel nem gond, meg akkor sem, ha fajunk miatt alapban is 100% felett van a resistünk :)

A legdurvább pont amikor a védelmi rendszer állását kapcsolgatjuk a bázis és a felszn között. Egyfelől a 10 mp nem vmi sok (bár ezen lehet segíteni), másrészt a tornyok az első váltásnál bug miatt lőni fognak. Mivel akár egyetlen törzstag halála is rossz karma, egy életerős emberünket állítsuk a lejárat melletti tornyokhoz a LEGJOBB páncélban, a törzsiekkel ellentétes irányban - így mi kapjuk be a lövést (reméljük, nem lesz kritikus.

Az időkorlátot úgy lehet "kibővíteni, hogy a 3. tiltott szobában le lehet feküdni hordók mögé, majd mikor a torony lesüllyed gyorsan kirohanni (kifelé menet logikusan igazíts a metódust). A trükk másik fele, hogy a karakterbaron a nevekre kattintgatva azonnal átvált a kamera a kijelölt karakter helyzetére. Az említett szobában a mozdulatlan torony "halott". Kifosztható.

A főcsótány patch nélkül nem tud mozogni, patchel meg olyan, mint ey nagy csótány, csak több az életereje. Persze, lehet hogy nayobbat is sebez, de a robotomra nem tudott hatni :)

Ha lent megvana 3 elem kapunk egy negyediket a főnöktől, ha nem halt meg. Vagy nem haltak meg túl sokan. Vagy ilyesmi. A sámán is hálás lesz, bár kit érdekel, mit is mond ?

 

6. küldetés:

Na, ez az ami rohadt hosszú, nehéz, és teljes figyelmet követel.

Megjelennek többek közt a Halálkarmok, amiknek FELNŐTT példányai bármilyen páncélt képesek átvágni, és le is döntenek a lábadról. Másfelől rohadt túszokat kell rohadt seggfejektől megmenteni, és még aknák is lehetnek közben :(

Alapban beszéljünk a zöld leányzóval. Menjünk kicsit északnak a legnagyobbat ütő fegyverrel, másszunk fel a létrán, ugorjunk elő, öljük meg a banditát. Vegyük el a kulcsát, beszéljünk az Elderrel, vegyük fel a kulcsot a földről, hatástalanítsuk a szirénát (ne lőjük szét, csak kapcsoljuk át a kart). A földszinttel vigyázzunk, a lépcsőn csak akkor menjünk le, ha nagyon erősek vagyunk, mert 3 kis halálkarom van bent!

Tovább északra. A generátor mögött az emeleten van egy kifosztandó holttest. Menjünk le. Kapcsoljuk le a lámpát. Váltsunk CTB-re, ha nem azunk van, várjunk, míg a radaron közel ér a mászkáló ember (nála van a detonátor), akkor ugorjunk elő és szedjük ízekre! Ha ez sikerült, akkor gyorsan nyomjuk le a többieket is, vagy különen szétllövik a túszokat (igen, kivételesen működik az AI, a civilknek meg nincs se vértjük, se életerejük!).

Ha kész, és nem indult be az időzítő, akkor hagyjuk szépen békén a bombákat.

Menjünk vissza délre. Egy embert (lövész) küldjünk a tetőre, az ő feladata lesz leszedni pár beastmastert és deathclawt (nem lőnek vissza).

Menjünk tovább a szélen a ghoulokhoz. Az embereinket guggoltassuk a homokzsákokhoz, egy emberünk meg menjen beszélni a Eliottal (ghoul vezér). CSAK EGYSZER beszéljünk vele! (bug miatt) Hamarost (pár mp) megindul a támadás: kutyák, beastmasterek, majd egy alomnyi deathclaw jön ellenünk. Körökre osztott módban sokkal jobbak az esélyeink ellenük! Ne álljunk meg ha elfogytak: rohanjunk a házba, és lőjük szét a maradék 2 bm-et. Beszéljünk a ghoullal, majd mikor nem rohan tovább megint, és Eliottal is (tiszta ET most, hogy belegondolok). Ha hagytuk megdögleni a falut (azaz kihagytuk ezta részt), akkor előléptetésre számíthatunk, ha sikerült segíteni rajtuk, akkor karmát (szerintem a karma értékesebb).

Innen maradjunk a szélen, irány észak, fütyülnek a tengerészak. Bocs, ez rossz vicc volt. Mindenesetre a templomba NE menjünk be, csak kerüljük meg, és az ablakon keresztül végezzünk a szörnyekkel. Bent páncél vár. Tovább a szélen keletre. A sziklánál egy deathclaw rejtőzik, szóval vki életerős menjen előre!

Innen kissé homályosak az elképzeléseim, de asszem megtisztult a lokál környéke. Lopakodjunk minél közelebb, majd rontsunk be, és lőjünk minél hatékonyabbn, mivel a prostik NAGYON könnyen bahalhatnak!

Innen emlékeim szerint a városházát kellene elfoglalni. Ha sikerül többé-kevésbé csendesen megcsinálni, akkor pár emberkét álmában is meglephetünk. Innen le kell majd menni a földalatti járatokba, amit barrikádok mögött megbúvó párosok nehezítenek meg.

Átvérve az épület környékén járőrözőket akár ki is hagyhatjuk, a lényeg az emeleten van. Nem tudom, a TB, vagy a CTB jobb-e, de egy szimultán támadás a vezért és a másik oldalon lévő 2 embere ellen tűnik a leglogikusabbnak, kivételesen leszarva a risztókat.

Na, mára ennyi.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://magicworld.blog.hu/api/trackback/id/tr85197622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása