HTML

magicworld

Hírek/történések, amikről hirtelen nem bírok nyugton ülni, és "mágia" - lehetőleg gyakorlati alkalmazás

Friss topikok

  • Reactor: Na, én hozzászólnék ehhez a témához, tekintve hogy 8-9 éves korom óta érdekelnek a Kaland-Játék-Ko... (2011.08.13. 16:01) Kaland, Játék, Kockázat - harmadszor
  • nemkrisz: Tisztelet! "No, a szemszín az bizony állandó dolog. Ha kék-zöld a szemed, akkor talán lehet állít... (2010.09.26. 12:06) agykontroll+szemszín
  • tulpaman: Mágusok között Tibetben a könyv címe. Alexandra David-Néel-ről, a tulpáról és még sok érdekességrő... (2010.02.19. 17:53) tulpa
  • freedomgirl: mekkora egy seggfej vagy te! "a rohadt tirpák süket fasz" meg "geci süketek" te normális vagy? sen... (2010.02.06. 09:01) jelnyelv?
  • twillight: flexible nem teszi gyorsabbá a karit, csak kevesebb AP-t használ, ugyanígy az action boy is csak a... (2009.04.07. 22:26) Fallout Tactics - character builds: perkek

Linkblog

Diablo 2 - utolsó szavak

2007.11.20. 00:12 twillight

Igen, unistalláltam a játékot, mert már nem volt mit elérni benne. Pontosabban, volt, mint L99, vagy lenyomni 3-szor az ubereket, hogy megelegyen a chamom, de hát...

Azért pár gondolatot megersztek még, mert érdekes lehet:

- A settek működnek bárencen is. Így pl. az Isenhart settenk igenis lehet értéke, bár csak kkor, ha Act3-as bérencet használunk. Asszem Sazabia másik, aminek minden részét rárakhatjuk bérencre.

- idegesítő az a bug, aminél azt hiszed, haladsz, de valójában laggolsz. Általában a leap-nél jött elő, de néha akkor is, ha csak simán futkostam...

- Secret cow level: mindenki ismeri, vay talán mégsem. Akkor lehet megnyitni, ha az adott nehézségi fokon megöltük az utolsó Act-bosst. Ez D2 esetén Diablo, D2: LoD esetén Baal. Act1-ben cuboljuk ezután Wrist lábát (Tirstramban szerezhetjük meg) egy tp-bookkal. A könyvben lévő scrollok száma meghatározza, mennyi tehén lesz a pályán. Csak akkor kapunk exp-t a leölt tehenekért, ha a pályát megnyitóval partyban vagyunk, vagy talán akkor is, ha a pályát megnyitó már elhagyta a játékot (nem ellenőriztem, de minta működne úgy is). 20-25. sznt köztt normalon érdems bocizni exp-ért. 25. szint után mehet a Baalrun. Ha mi, vagy vki, akivel partyban vagyunk megölia CowKinget, többé nem leszünk képesek megnyitni a pályát az adott nehézségi fokozaton. Nem tudom, hogy ez csak akkor érvényes-e, ha mi nyitottuk meg a pályát, vagy ha már meg tudjuk nyitni, vagy minden esetben ez történik. Ha csak tárgyakat akarunk találni (MF), akokr legjobb, ha nem ütünk pp-t. Én pénzt összeszedni szoktam odamenni, bármi, ami 35k aranyat ér ezrével hever szerteszét. Amit még tudni lehet, hogy egyedül itt eshetneka Cow-set darabjai. Nem ismeretes, hogy csak a király dobhatja, vagy bármi, esetleg csak a bossok.

- kulcsok: a Countess dobja a terror-t, Summoner a hate-et, Nihlatak a destructiont. L90-en már mindegyik helyre simán berohanhatunk, és leölhetjük a kívánt bosst. Érdems eyszerre mindhármat, mert az alap kulcsdobási esély 1:35. A kulcsok FEHÉR tárgyak, nem uniqok! Ha megvan mindhárom fajta kulcs, az jó, de nem elég. 3 sorozatot kell belőlük összeszedni. Csakis hell fokozaton eshetek kulcsok. Szintén hell fokozaton van hasznuk is: Act-5 ben 1-1 sorozatot cubolhatunk. Ekkor 3 portál jelenik majd meg, olyanok, mint a Cow level. Bent Duriel, Izual, és Andariel vár, egyszerre csak egy, de sok-sok erős miion veszi körül őket. Durielt nem is annyira, ha nem mozgunk a belépési ponttól elfele. Izual is könnyű, ha van távolsági támadásunk. Andariel gond, bár nem is a mérgezése, hanem a közelharci csapásai. Ő a legerősebb über lény a statisztikák alapján. Meg extra fast is, bár kiírva nincs neki...

Mindegyikük dobni fog egy-egy szervet. 2 tök olyan, mint az Act2-es szervek, vigyázzunk, ha trade-el akarunk hozzájukjutni.

No ezeket a szerveket szintén hell act5-ben cubolhatjuk, egy újabb portálért. Annak túloldalán a minionok sosem halnak meg sokáig (állandóan feltámadnak), és nem nyithauk tp-t a túloldalon, ami igen veszélyessé teszia helyet. Amúgy Tristramba nyitja a kaput, és Diablo, Baal, meg Mephisto vár ránk. Baal nem izgalma, az itteni Diablo ugyanaz, mint DiabloClone: armegaddonja van, ami úgy nagyon em zavaró. Mephisto aurája azonban -120 resistet ad, ami kellemetlen, lévén ez hell fokozat. A vilámai azonban még így sem igazán vészesek. Próbáljuk elszigetelni egyesével őket, hogy legyen esélyünk. Az utolsó egy torchot fog dobni. Nem mindeninek, hanem csakcsupán egyetlenegy torchot. Aki kapja, marja.

- DiabloClone: egy channelen X darab Stone of Jordant (SoJ) kell a népenek eladniuk, hogy megejelenjen. NEM kell nekünk eladni, de még csak az aktuális játékunkban sem kell SoJ-t eladnia senkinek. Csak szerecsénk kell legyen, meg türelmünk. Igen mély hangú dübörgés lesz, rázkódás, meg egy spéci felirat, mikor megejelenik a szörny. Az első utunkba akadó unique szörny helyén fog megjelenni. Egyetlenegy -aki kapja...- Annihilus charmot fog dobni, ha elhalálozik.

Egy jó trükk, hogy biztosítsuk magunkat a fenti esetekben, és hogy akár magunkat is tudjuk mule-olni (bár nem teljesen biztonságos): Nyissunk egy játékot JELSZÓVAL. Majnünk ki a városból, és lófráljuk 5 percet. Mondjuk szaladjunk el vkihez megnézni, dob-e kulcsot. Voila: ha connection interruptedet kapunk (vagy kilépünk), vissza fogunk tudni menni. Ilyen megfontolásból egyébként +1 főre méretezzük a játékunkat, hátha egy bot arra téved, nehogy ne tudjunk miatta visszajutni.

- Countess és rúnák: max. Lo-t dobhat.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://magicworld.blog.hu/api/trackback/id/tr23235141

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása