HTML

magicworld

Hírek/történések, amikről hirtelen nem bírok nyugton ülni, és "mágia" - lehetőleg gyakorlati alkalmazás

Friss topikok

  • Reactor: Na, én hozzászólnék ehhez a témához, tekintve hogy 8-9 éves korom óta érdekelnek a Kaland-Játék-Ko... (2011.08.13. 16:01) Kaland, Játék, Kockázat - harmadszor
  • nemkrisz: Tisztelet! "No, a szemszín az bizony állandó dolog. Ha kék-zöld a szemed, akkor talán lehet állít... (2010.09.26. 12:06) agykontroll+szemszín
  • tulpaman: Mágusok között Tibetben a könyv címe. Alexandra David-Néel-ről, a tulpáról és még sok érdekességrő... (2010.02.19. 17:53) tulpa
  • freedomgirl: mekkora egy seggfej vagy te! "a rohadt tirpák süket fasz" meg "geci süketek" te normális vagy? sen... (2010.02.06. 09:01) jelnyelv?
  • twillight: flexible nem teszi gyorsabbá a karit, csak kevesebb AP-t használ, ugyanígy az action boy is csak a... (2009.04.07. 22:26) Fallout Tactics - character builds: perkek

Linkblog

Fallout Tactics: 18. küldetés

2008.01.05. 23:43 twillight

Nagyon nagy a bejárható terület. Először iktassuk ki a szeméttelep tornyát. Aztán a keleti oldalon lévőt. Majd a legészakibbat. Aztán szabadítsuk fel a fogolytelepet. A telepen nagy tűzerőt vessünk be. A foglyok mehetnek amerre akarnak.nyugati ház, felülről hatoljunk be. Menjünk vissza a teraszokra. Menjünk körbe, és üljünk meg mindent, amit tudunk. Menjünk le, be a külső házakba. Irány a középső ház, óvatosan, mert lehet hogy van még bent egy behemót a földszinten.

Az északi kis szoba afféle alternatív útvonal, és mint ilyen nem megfelelő.

A második szint lényegében a terasz, csak egy belső övezete. Van itt egy kis ház, ami miatt érdemes törődni vele.

A haradik emeleten találjuk Barnaky holttestét. Vegyük el tőle a l

áncot, mire távozhatnánk is. Sokkal izgalmasabb azonban maradni.

Az északi sarokban tárolják Kerrt, 2 torony őrzi, amiből az egyik már le tudtuk szedni.

A kelllemetlenség a központi ház. Ezen a szinten máshol már nincsenek ellenfelek. Az odabentlévőket vis

Ja, Kerrt egyetlenegyszer szólítsuk meg, mert nem tud semmit, és nem azonnal megölni kínzásnak minősül!

zonylag könnyen elintézhetjük, csakhogy. Gauss minigun. Azonban annak a hatótávja sem ér fel a lézerpuskáéval. Állítsuk magunkat 1%-agresszív szintre, és kezdjünk el mászkálni. A robotok leguggolnak, de ezt néha megunják. Ráadásul nekem összejött egy valószínűleg pixelhiba, mikor a gausosra vadásztam, így őt további várakozás nélkül le tudtam szedni folyamatosan lövöldözve.

TIPP: ha egykarakterünk életere

je 2/3-as alá esik gyógyítsunk rajta!! Elsősegélyládákból dupla adagot vigyünk!

TIPP a bázisra visszatérve: mivel többé nem jövünk vissza adjunk el MINENT, ami "fölösleges

”. Ez alól legyen kivétel a gyóygszereink, egy adagnyi drog mindenkinkek, fegyver, a legjobb típusú lőszerek (tartalékfegyver többé nem kell, kivéve ha van elektromos golyónk). Ja, és akinek nincs vegyünk advenced power armort, meg egyéb hülyeségeket J (pl. a bombáink az agyak likvidálásához)

 

A határsáv tornyait és behemótját a lézeresek iktassák ki.

Irány a dél

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://magicworld.blog.hu/api/trackback/id/tr47286452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása