Mivel itt tudok menteni könnyen be tudom iktatni casual-gaming stílusban ezt a játékmódot (hála az égnek). Szupermutánssal nyomom, és bevallom meglepő így játszani.
Az első küldetésben állítólag akár le is lövettethetjük társainkat (állítólag így egyszerűen bekerülnek a recruit-listbe, mintha eleve ott lettek volna), de én nem mertem kockáztatni a negatív karmát, hát haytam. Semmi droggal pusztakézzel (evidensen páncél nélkül) simán végignyomtam a pályát, bár némi gyógyszert be kellett vennem, de inkább most fogyjon a perceptionöm a nehéz healing powdertől, nemigaz? Azért a puskás emberek ellen, vagy mikor a romos rész előtt kell trolnunk egy buffout sokat lendít a hatékonyságunkon (ha ghullal (aka mesterlövésszel) nyomjuk, akkor evidensen nem jelentkezika probléma).
A második küldetés előtt viszont nem árt felkészülni. Én taggeltem a pusztakezes harcot, big gunst, dobálást és lopást. Mivel a gépágyúk mondhatni elég sokára jönnek be, és a mutánsok nagyon sok mindent nem tud használni maradt a dobálás, és a hiányosságok pótlására a lopás. Így pl. kiderült, hogy mindössze az 1. szint pontjait elköltve el bírtam lopni az 1-es bunkerben a Tábornok gépágyúját, vagy hogy a 2. küldetésben a kiszabadítandó szerelőnél van egy science book! Az ingyen devils armor (20K ingyenpénz) is jól jött, merthogy elmentem random encounterekbe. Ami jól jön, az a gas station, brahmin poker és a kereskedő-találkozások: inyen muníció csak jól jöhet.
Kiderült az is, mire jó a voodoo drog: gamble-özni lehet vele nagyokat.
A sima dobócuccokat ált. vissza lehet szedni az ellenfelek holttestéről, vagy azok környékéről, bár lassan el-elvesznek darabok. Vicces, hogy még pl. a dynamite spear is visszavehető, hiszen az elméletileg ugye roban becsapódáskor - de hát ez van. Szépen gyűjtögetem az értéktelennek látszó tárgyakat, hogy majd ezekkel végezzem ki pl. a Deathclaw liberation szörnyeit.
No, de a második küldetésről: miután sikerült megszerezni a brahmin armort (mivel sokáig nem lesz más ugyebár) benyomtam egy buffoutot (egyfelőljavítja a sebzést, másfelől élterőt ad, harmadrészt javítja a drogszedési esélyeinket), majd egy psychot. Így 100% damage-resisttel már egész simán bírtam haladni (azért a criticalokat így is bekaptam, de meg már nem haltam - nemigen).
A gránátos főnöknél sietni kell befelé, Daisynél megéri bevetni a legvadabb lándzsáinkat, a főfőraidernél 1-2 gránátot, a főkapunál meg mindíg vissza kell szaladni a nagy szikla mögé erőtgyűjteni.
Így lehet egyébként átlátni, pontosan mit és mennyire akarunk fejleszteni:
gamble: drog
throw: drog
big guns: skillpointok, max. 200%-ig
small guns: ne feledjük, a sniper 80% small gunst kíván. megoldjuk könyvből.
first aid: könyv
doctor: ugyan van mentés, de skillpoint
outdoorsman: csalok
pilot: könyv
science: könyv
lockpick: álkulcskészlet majd megoldja
repair: készlet+könyv
csapdák: könyv
és arra gondoltam, ha kell betaggelem majd az energiafegyvereket, amit úgy 100-150%-ig lesz érdemes felnyomni maximum, mert a gatling laser végülis belefér a mancsomba, közeltávra egész jól működik, és mégis sokkal könnyebb, mint a gépágyúk (és sebzi a robotokat, ami a fő szempont)
Biza, a tehercipelés lesz a fő gond, mert elvinni el lehet a dolgokat, de egy ember elég kevés lőszert bír el, még akkor is, ha maximálisan encumered!
No, nem fogok vmi részlees ismételt-végigjátszást adni, de ide majd jól befrissítek, ha van valami. Így pl. most bejegyezném, hogy az afterburner gum szintén jó drog.