HTML

magicworld

Hírek/történések, amikről hirtelen nem bírok nyugton ülni, és "mágia" - lehetőleg gyakorlati alkalmazás

Friss topikok

  • Reactor: Na, én hozzászólnék ehhez a témához, tekintve hogy 8-9 éves korom óta érdekelnek a Kaland-Játék-Ko... (2011.08.13. 16:01) Kaland, Játék, Kockázat - harmadszor
  • nemkrisz: Tisztelet! "No, a szemszín az bizony állandó dolog. Ha kék-zöld a szemed, akkor talán lehet állít... (2010.09.26. 12:06) agykontroll+szemszín
  • tulpaman: Mágusok között Tibetben a könyv címe. Alexandra David-Néel-ről, a tulpáról és még sok érdekességrő... (2010.02.19. 17:53) tulpa
  • freedomgirl: mekkora egy seggfej vagy te! "a rohadt tirpák süket fasz" meg "geci süketek" te normális vagy? sen... (2010.02.06. 09:01) jelnyelv?
  • twillight: flexible nem teszi gyorsabbá a karit, csak kevesebb AP-t használ, ugyanígy az action boy is csak a... (2009.04.07. 22:26) Fallout Tactics - character builds: perkek

Linkblog

Fallout: Tactics - solo-game tippek

2007.12.30. 01:34 twillight

Mivel itt tudok menteni könnyen be tudom iktatni casual-gaming stílusban ezt a játékmódot (hála az égnek). Szupermutánssal nyomom, és bevallom meglepő így játszani.

Az első küldetésben állítólag akár le is lövettethetjük társainkat (állítólag így egyszerűen bekerülnek a recruit-listbe, mintha eleve ott lettek volna), de én nem mertem kockáztatni a negatív karmát, hát haytam. Semmi droggal pusztakézzel (evidensen páncél nélkül) simán végignyomtam a pályát, bár némi gyógyszert be kellett vennem, de inkább most fogyjon a perceptionöm a nehéz healing powdertől, nemigaz? Azért a puskás emberek ellen, vagy mikor a romos rész előtt kell trolnunk egy buffout sokat lendít a hatékonyságunkon (ha ghullal (aka mesterlövésszel) nyomjuk, akkor evidensen nem jelentkezika probléma).

A második küldetés előtt viszont nem árt felkészülni. Én taggeltem a pusztakezes harcot, big gunst, dobálást és lopást. Mivel a gépágyúk mondhatni elég sokára jönnek be, és a mutánsok nagyon sok mindent nem tud használni maradt a dobálás, és a hiányosságok pótlására a lopás. Így pl. kiderült, hogy mindössze az 1. szint pontjait elköltve el bírtam lopni az 1-es bunkerben a Tábornok gépágyúját, vagy hogy a 2. küldetésben a kiszabadítandó szerelőnél van egy science book! Az ingyen devils armor (20K ingyenpénz) is jól jött, merthogy elmentem random encounterekbe. Ami jól jön, az a gas station, brahmin poker és a kereskedő-találkozások: inyen muníció csak jól jöhet.

Kiderült az is, mire jó a voodoo drog: gamble-özni lehet vele nagyokat.

A sima dobócuccokat ált. vissza lehet szedni az ellenfelek holttestéről, vagy azok környékéről, bár lassan el-elvesznek darabok. Vicces, hogy még pl. a dynamite spear is visszavehető, hiszen az elméletileg ugye roban becsapódáskor - de hát ez van. Szépen gyűjtögetem az értéktelennek látszó tárgyakat, hogy majd ezekkel végezzem ki pl. a Deathclaw liberation szörnyeit.

No, de a második küldetésről: miután sikerült megszerezni a brahmin armort (mivel sokáig nem lesz más ugyebár) benyomtam egy buffoutot (egyfelőljavítja a sebzést, másfelől élterőt ad, harmadrészt javítja a drogszedési esélyeinket), majd egy psychot. Így 100% damage-resisttel már egész simán bírtam haladni (azért a criticalokat így is bekaptam, de meg már nem haltam - nemigen).

A gránátos főnöknél sietni kell befelé, Daisynél megéri bevetni a legvadabb lándzsáinkat, a főfőraidernél 1-2 gránátot, a főkapunál meg mindíg vissza kell szaladni a nagy szikla mögé erőtgyűjteni.

Így lehet egyébként átlátni, pontosan mit és mennyire akarunk fejleszteni:

gamble: drog

throw: drog

big guns: skillpointok, max. 200%-ig

small guns: ne feledjük, a sniper 80% small gunst kíván. megoldjuk könyvből.

first aid: könyv

doctor: ugyan van mentés, de skillpoint

outdoorsman: csalok

pilot: könyv

science: könyv

lockpick: álkulcskészlet majd megoldja

repair: készlet+könyv

csapdák: könyv

és arra gondoltam, ha kell betaggelem majd az energiafegyvereket, amit úgy 100-150%-ig lesz érdemes felnyomni maximum, mert a gatling laser végülis belefér a mancsomba, közeltávra egész jól működik, és mégis sokkal könnyebb, mint a gépágyúk (és sebzi a robotokat, ami a fő szempont)

 

Biza, a tehercipelés lesz a fő gond, mert elvinni el lehet a dolgokat, de egy ember elég kevés lőszert bír el, még akkor is, ha maximálisan encumered!

 

No, nem fogok vmi részlees ismételt-végigjátszást adni, de ide majd jól befrissítek, ha van valami. Így pl. most bejegyezném, hogy az afterburner gum szintén jó drog.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://magicworld.blog.hu/api/trackback/id/tr100278743

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása