HTML

magicworld

Hírek/történések, amikről hirtelen nem bírok nyugton ülni, és "mágia" - lehetőleg gyakorlati alkalmazás

Friss topikok

  • Reactor: Na, én hozzászólnék ehhez a témához, tekintve hogy 8-9 éves korom óta érdekelnek a Kaland-Játék-Ko... (2011.08.13. 16:01) Kaland, Játék, Kockázat - harmadszor
  • nemkrisz: Tisztelet! "No, a szemszín az bizony állandó dolog. Ha kék-zöld a szemed, akkor talán lehet állít... (2010.09.26. 12:06) agykontroll+szemszín
  • tulpaman: Mágusok között Tibetben a könyv címe. Alexandra David-Néel-ről, a tulpáról és még sok érdekességrő... (2010.02.19. 17:53) tulpa
  • freedomgirl: mekkora egy seggfej vagy te! "a rohadt tirpák süket fasz" meg "geci süketek" te normális vagy? sen... (2010.02.06. 09:01) jelnyelv?
  • twillight: flexible nem teszi gyorsabbá a karit, csak kevesebb AP-t használ, ugyanígy az action boy is csak a... (2009.04.07. 22:26) Fallout Tactics - character builds: perkek

Linkblog

fallout tactics

2007.09.27. 16:05 twillight

Ez akkor les amig befejezem <<szerkesztes alatt>> statuszban, es osszegyujtunk hozza mindenfele jot, oke?

http://www.nma-fallout.com/forum/dload.php?action=category&cat_id=44&sid=1ac1bd86de06e82991c1b84199a02b0b

A fenti link a NoMutantsAllowed oldalara mutat, es 2 dolgot erdemes letolteni rola:

- races mod: sajna hibas, mert az itteni karakterek nem lepnek rangot :(, es emberkent kapjak a perkjeiket :(((

- New Character`s mod : ez isten: ugyan a karaktereknek (single player!) mintha tul sok statpontjuk lenne, es allitolag lassabban lepnek rangot (amit en nem vettem eszre), de MINDEN faj jatszhato, ami multiplayerben is! Igy lehetunk kutya, szupermutans, robot stb. Vegre! Ha eddig nem volt meg, akkor ez kotelezo darab!

Semmi mast nem modosit, mint az eloregyartott karaktereket. Ha embert akarunk krealni, akkor azt ezentul a "create new caracter" opcioval tehetjuk meg.

 

Fajok:

emberen kivul mindenki 4 szintenkent kap perket, kiveve a robotok, akik 99 szintenkent, azaz nem kapnak.

Traitek: a celzast sikerul hasznavehetetlenne tenni, igy minden karaktert erdemes Fast Shot-a mutalni. Embereknek a gifted, ghuloknak a Fear the Reaper, robotoknak a Small Frame+Tight nuts javasolt, mutansoknak/deathclawknak nem tudom, nem terveztem olyan karaktert.

skillek: kutya semmit nem hasznalhat, csak unarmedet (allitolag az unarmed feyvereket lekezeli!), 1 targyat hordozhat (tanyerakna, mert telepitheti is az okos Laasie!). Ezek melle meg a lopakodas fer be. Az armor slot elmeletileg le van tiltva, de brahmin armort meg senki nem probalta...

szupermutans: lofegyverekbol kizarolag a ketkezeseket kezeli (mindket kezeben egyet-egyet!), igy csakis big gunsra erdemes specializalni oket. Fast shot + bonus rate of fire + mutans skill = 2 AP/sorozat! Csak szupermutans, vagy brahmin armort hasznalhat. Vicces kedvu egyenek megprobalhatjak kivarni a gatling lasert, mert az jelenti az egyetlen alternativat a big gunsok mellett :)

ghulok: normal vertek nem jok ra, csak a fajvertek - aztan ha beszerzed az elso eropancelt mar nem kell aggodnodd miattuk. A gifted kiesesevel leader sniperre erdemes kepezni oket. A Fear the Reaper Luck-rollt dobat veled minden egyes alkuldetes megcsinaltakor, vagy spontan meghalsz - emiatt is a sniper van elonyban: ha mar ugyis 10-es luckal nyomulsz (100% critical), akkor ugye...

robot: unarmedet taggeljuk be! Ha nincs torott vegtagunk alap beepitett felszereles egy-egy bazinagy alkarpenge, ami 30-50-et sebez pancel nelkuli ellenfelen (femvertesen 10-30-at), es fel is loki a nepeket. Az armor slot le van tiltva, kiveve a brahmin pancelt, amivel vmi 90% normal dmg resistet er el, azaz a 7.62-es loszerek lepattannak rola. Ammi rossz hir, hogy robbanasok ellen nem eleg vedett, ha az ellen megyunk egy enviromental armor jobb (pl. akkkor ha a brahmin armort probaljuk megszerezni). Kezdetben nagyon gyors karakter, kesobb meglatjuk, mire kepes. Sajna ha bekapunk par critical hitet, akkor meghaltunk (bypass defense jelzonel). A repair kit szamara ugy mukodik, mint a doctor`s bag, igy erdemes repairt taggelni, hogy ongyogyito legyen. Az EMP-vedelem trait nagy hatranya, hogy rentgeteg AP-t vesztunk, soha nem szabad bejelolni!

Deathclaw armor slotja teljesen le van tiltva, kar erte. Fegyvert egyaltalan nem hasznalhat, kiveve granatot - ebbol adodik a throwing+unarmed combo, lopakodassal segitve a tulelest.

gamble: 


konyvek:

- traps, small guns, outdoorsman, repair, first aid: 200%-ig fix mennyisegu pontokkal (egyre kevesebbel) honoraljak elolvasasukat.

- mindket fegyver slotba lockpicket/repair kitet (es talan orvosi skillekre is mukodik) rakva dupla bonuszt kapunk - a patch utan is! Lockpicknel mindegy, hogy elektronikusat, vagy hagymanyosat hasznalunk, a program nem figyeli.

 

patch:

a program ugyanugy ki bir fagyni, de ha though guykent tennenk probara magunkat tehetunk vele egy probat. A gond, hogy patch nelkul a hagyomanyos en lovok-o lo fallot rendszerben kuzdunk, a patchel viszont bekoszon a Jagged Alliance interruptja! Nem epp az, amit jo szivvel vesz az ember ugyebar, mert ez nem JA, hanem Fallout, vagy mia fene!

 

cheatek:

az nincs. Ellenben allitolag, ha a fokarakterunk neve "Highwayman" (nem tudom, nagybetu, egybe kell-e irni, esetleg csak a demoban mukodott...), akkor vmi kocsinak kene megjelennie vmikor az elso kuldetes be/kilepesi pontjanal.

A Springfildi bonusz-kuldeteshez allitolag el kell inditani egy kuldetest, kilepni, notepaddel atirni az ujonnan letrejovo bos.cfg file-t a bonus mission sort false-rol true-ra kell valtoztatni.

duplication:

targyakat lehet duplikalni a random encounterek segitsegevel. Ha megerkeztunk egybe dobjuk a cuccunkat a foldre. Tavozzunk. Jojjunk vissza. Kapjuk fel a cuccot. Ismeteljuk.

 

minden kezdoskill modositja nemileg a kezdofelszerelesunket, de ez annyira nem lenyeges, nem reszleteznem, ha nem muszaly.

 

easter-eggs:

a credits gombot ugy nyomd meg, hogy vagy a shift, vagy a ctrl van benyomva. Azzem a ctlr-es verzio 2 screenes (kulonleges hatterek, bizony!), es tul gyorsan lepereg :(

random encounters:

PipBoy: ha max. 4 fos a csapatunk es beszelunk vele, akkor csatlakozik: valasszuk ezt, mert +6-ot kap igy luckra! Ha 5-en vagyunk, akkor a bazison vehetjuk fel, akkkor a luckja nem 10 lesz, hanem csak 4 :( Ha tobben vagyunk, akkor programhiba miatt nem csinal semmi a kiccsavo. Patchel vagy anelkul a ficko ugyanolyan. Testhelyzetet nem tud valtoztatni, valamivel lassabban jar, mint a normal karakterek, de cserebe olyan nehez eltalalni, mintha guggolna.

Grim Brothers: MIKOR ELOSZOR MEGERKEZUNK meg kell gyogyitanunk a sebesult mutans TOROTT labat (doctor`s bag kell!), es akkor ha elerjuk a megfelelo fokozatot, felveheto lesz. Jelentos az ertekeik kozti kulonbseg, ha patchelt, vagy anelkuli jatekkal nyomjuk.

Pitch Black: filmes utalas. Ha nem csinalunk semmit Riddick eleri a kivonasi pontot, mi meg utanafuthatunk, es akkor talan eletbenmarad. Vagy nekiallhatunk sok-sok halakarmot meszarolni tokeletes sotetben (azaz jelentos minuszokkal). Drogok hasznalata meg azoknak is ajanlott, akik kulonben elvbol nem hasznaljak oket (afterburner gum+psycho). A patchelt verzioban Riddick megkapja a Night Person traitet is, mas valtozas nincs.

Gas Station: sok-sok ringpullert megvehetjuk az Elixir of Life nevu izet, ami permanensen +1-et ad az Endurance-hez annak, aki megissza. Robotokra hatastalan!

Brahmin Poker: ingyen penz, jo sok.

Merchant/Trader/Hermit/Framer: az elso 2-tol verteket vehetunk (1 metal, 1 enviromental), a Farmertol meg 1 db 50-es kaliberu golyot, ami durvan hasitana, ha lenne belole egy tarnyi. A neve is bevallottan azert van DU jelzovel ellatva, mert duplikalasra van szanva!

Brahmin armor: 4 torony vez korbe egy tehenet. Hagyjuk szetloni szegeny parat (elmeletileg meg lehet menteni, egyszer megtettem), jussunk be, es vegyuk el a boret. Megjegyzendo, hogy eme csodas pancelban emberek (es talan egyebek) NEM tamadhatnak, es a scriptjuk egy tehennel cserelodik ki! Robotok nem valtoznak at. A legkozelebbi torony a legkisebb serulestol (neha magatol) azonnal megsemmmisul, hiaba van 500 hp-ja, es ugyanolyan ertekei, mint a tobbibnek. A tornyok tobbsege kifoszthato.

Van meg egy csomo, de ezek erdekesebbek (azert a water gun-t meg erdemes lehet beszerezni). A Riders of the Post Apocalyps-ot a patch megvaltoztatta. Eredetileg arra szolgalt volna (talan), hogy a fokaraktert lecserelhessuk mas fajra is, de ez tul keson jott, es az encounter egy bizonyos mennyisegu encounter utan kotelezo jelleggel jon elo valamiert, ezert javitottak. A lovasokat kiirtani NEGATIV KARMA!

Everready bunny: a terkepen nevtelen. A nyulak scriptje hianyzik, de splash damaggel (robbanas) megolhetok (az elso utan agressive modban a karakterek kepesek lekaszalni oket CTB-ben, ha jol emlkeszem). Am minden nyul -1 karma, igy NE tegyuk! (1 small energy cell marad a helyukon).

Deathclaw liberation front: Ugy segithetunk magunkon, ha az orult no utan szaladunk, becsukjuk az ajtot, es lockpickel bezarjuk. Ingyen exp!

civil unrest: erdektelen (van vhol egy afterburner gum, de kit erdekel?)

Amelia Airheart: erdektelen

B1000: erdektelen. Elpusztitani negativ karma. Egy uzi van nala.

Bazaar day: egy Diablo utalas a sosem hordhato pancel (karakter-editorral SEM behozhato, mert a rpogi nem kezeli le eszreveteleim szerint a 75-os erot)

Brahmin tipping: ebben a programban csak itt dolnek fel a tehenek :) Elpusztitani oket negativ karma

Canadian invasion: ha meglatnak, tamadnak. A vizipisztol jo robotok ellen (foleg a kis rakszeru izek ellen tokeletes)

CPS vs. PFC: utalas Monty Pyton - Brian elete cimu filmre

Komodo man: erdektelen

L33+ Talkers: Fatman es Littleboy a 2 Japanra dobott atombomba volt. Erdektelen

matrix: megolni barmit negativ karma; a szekrenyek tartalma sok-sok small energy cells

Mir: erdektelen

Titanic: az a nyaklanc talan er valamit...

Morte: erdektelen (de jol nez ki)

Phil, the Nuka Cola guy: 100 nuka cola, 1 unique nuka cola. A byke key nem mukodik itt sem (ugy tunik, az is csak egy vicc)

Reaver Dance: erdektelen

Canadian Invasion Recreationists: erdektelen, de mintha lehetne kapni nemi drogot...

sixth sense: erdektelen

Mindehhez csak azt fuznem hozza, hogy a NoMutants...-rol letoltheto karaktergenerator, amit rogton az elso kuldetes utan erdemes hasznalni: a fokaraktert felruhazni 300% outdoorsmannal + az osszes a jatekban levo segedskillel. VIGYAZAT: csak azt rakd a karira, ami benne van a Tacticsban! Hasznald a kezikonyvet! Igy rogton felvehetjuk PipBoyt, az eletelixirt, egy nagy marek penzt, meg amit meg szuksegesnek latunk. Megjegyzendo, hogy itt a random encounterek konkret szektorokban jelenhetnek CSAK meg, de ha talalunk egyet, akkor ha ugyesen mozgunk 3-4 talakozast is beszerezhetunk egyetlen mezoben!


 

Vegigjatszas:

Konkret strategiakat teszek a TIPP szekcioba, ha mashogy nem tudok beilleszteni bizonyos strategiakat.

1. palya

ha emberrel, vagy mas vezna lennyel vagyunk, akkor 33% agressive modeban fedezekrol fedezekre haladva lassan irtogassunk Farsighttal, Stich meg az alvokat terrorizalja. 2-3 erdekes pont van a samantol jovo extra healing powderen kivul (erdekesseg, hogy uggyanazt a szoveget nyomja, mint Hakunin anno):

- a rabok. A gep aktivan nem lovi oket, de hajlamos beszaladni kozejuk, igy a sorozatok es a puskalovesek arthatnak nekik. A lenyeg, hogy senki ne haljon meg kozulluk. A kerites menten jarorozot is vegyuk szamitasba!

- az ehhez legkozelebbi satorban egy emberke lopakodik. 1% agressive modeban szaladjunk be, akkor serules nelkul kicsinalhatjuk.

- a zart ajtot orzo fickot guggol-felall-lo modszerrel oljuk le, mert puskaja van (robotoknak  ez arthat!)

- a romok kozti leshely nem jo semmire, de gondokat okozhat leszedni a fentlevot. Ha ne adj isten van kozelharcosunk, azt kuldjuk fel! (kozelharcost mindig hagyjuk 1% agressive modban)


A legnagyobb gond ezzel a palyaval, hogy mar itt hajlamos kifagyni, es foleg a boss elott kozvetlenul (a palya legvegen). Ekkor kezdhetjuk elorol a karakteralkotassal. Ez foleg though guykent fajo. (aki nem tudna though guy modeban csak a bazison lehet menteni).

TIPP: Farsight es mi, ha taggeltuk a small gunst kuszva szedegessuk le az embereket. kOZELHARCRA SOROZATRA ALLITOTT smg-KET, DE MEGINKABB SORETES PUSKAKAT erdemes hasznalni (bocs a capslockert). Frame-hibakat is nyugodtan hasznaljuk ki.

2. palya

(ugy haladok, ahgy a lukdetesek egymas alatt megjelennek, nem jelolom a valtoztathato sorrendeket, mert szinte mindig hatalmas elonyt jelent ebben a sorrendben haladni)

Dzsaljunk el jobbra. Keljunk at az arkon. Oljunk meg mindenkit a keritesen kivul a deli oldalon. Megint vissza - beszeljunk a kapcsolattal. Menjunk eszaknak. Beszeljunk a novel, oljuk le a legeszakibb hazban alvo 2 embert (2 ember kell, mert messze vannak egymastol). Torjuk ossze az itteni riasztot, oljuk le a jarort, ha eszrevesz. Vissza, kiveve 1 embert (a leggyorsabbat). Robbantsuk fel a szeszfozdet. A hatramaradt ember rohanjon elrontani a masik riasztot. Oljunk meg mindenkit. Beszeljunk a falufonokkel.

Ha elengedjuk a not, no a karmank. Ha nem, akkor a rangunk. Karmat nehezebb osszeszedni... just a hint :)

TIPP: csak tartsuk be a haladasi sorrendet. Kedvunk szerint hasznalhatunk fedezeket, vagy nem.

3. palya:

meglepoen nehez feladat. Vigyuk az ujoncok kozul a lockpick specialistat, mert a vegen van egy szef, amiben bar nincs semmi erdekes, egy hardcore jatekos azonnal szeretne elvinni a tartalmat :) Valamint be tudunk jutni igy a nyugati falon levo ajton. A benzintartalyokat igyekezzunk NEM felrobbantani. Nem ugy tunik, mintha szamitana, de talan orul neki a testveriseg. PipBoy NEM kepes bekuszni a keleti oldalon! A fokapu oreit iktassuk ki, mielott kinyitnank, vagy mind Nanuk, mind a szerelo meghal azon a ponton!

Nanuk: mihelyst szolunk hozza, megprobal elrohanni.

A szerelo: csak a 2. megszolitasnal indul el.

Mindketto javitja a reputacionkat.

A Nanukot fogvatarto nember IGEN EROS fegyverzettel rendelkezik, sorozatra allitott frissen zsakmanyolt AK-inkra lesz szukseg ellene (NE kuldjunk rajuk kozelharcost). Az aknak durvak, hagyjuk beken oket, foleg ha though guynak kepzeljuk magunkat. Az aramkapcsolo a belso ES a kulso kapukat egyszerre nyitja. Az istallobol a tehenek majdnem mindig kiszoknek, 1-2 aknat felrobbantva = NE legyunk a kozelukben!

TIPP: ha latjuk, hogy elertunk egy bosshoz, lassitsunk le. Az aknakkal meg tenyleg legyunk ovatosak! Ha nem akarunk exp-t vesziteni nem kell kinyitnunk a vegen a szefet, vagy visszajohetunk kesobb.


bazis: ideje, hogy gamble-ozzunk! Maximalis a helyen a rangunk, meg minden, igy a leheto legtbb mindenbol valogathatunk. A gamble ugy mukodik, ha meg nem emlitettem volna, hogy minden cuccot a geptol kirakunk, magunktol semmit, majd rafekszunk a gamble gombra, mig minden hozzank nem vandorol. Yupie!


4. palya

Erdemes lehet felcuccolni mindent egy karakterre, mert rogvest megkapjuk az elso jarmuvunket! Javasol erre a kuldetsere egy not is vinni, mert nehany helyre csak ok fernek be (kutyat, ghult nem probaltam - meg).

33%, agressive mode, hunting rifle: ez minden, amire szuksegunk lesz, esetleg par granat vagy AK-47-es.

A kocsival NE hoskodjunk, es remelem mindenki hozott par repair kitet, kulonben az aknaknal gondjaink lesznek! Minden letrat, ladat stb. tessek atkutatni!

Mellekkuldetes: a konyvtaros. Beszeljunk vele 2-szer. A radioaktiv hazban,ahol 2 raider homokzsakok mogul lo rank, egy csomo meg a tetorol lesz a lada, amiben a szemuveg van. Azzal kell visszadzsalni hozza, ingyen odabarterelni neki, majd kilepni a tarsalgasbol. Csodalatos modon a konyve(i) hozzankkerultek! Szoval ne lopjuk meg szegenyt, vetelezni sem erdemes, nem kaphatsz dupla jutalmat, mint az eddigi Falloutokban! (ez szerintem elorelepes!)

A zart ajto kulcsa es a guggolo "baratsagos" raider esete: a szoveg automatikus, mindegy megvan-e a kulcs. Es meg sem menthetjuk, mindenkeppen agresszivve valik :(

3 igazan veszelyes hely var rank:

- a bezart kapu mogott egy raketavetos es egy granatos emberke is van, ez GAZ.

- a kilepesi pontot egy raketavetos raider vedi (nem emlitve a barrikadokat, es a szamtalan tobbi emberket, de oket altalaban konnyu kiszurni, es tavolrool leszedni...)

- a fo tetosor. Kb. 6 raider vanfent, nekunk meg nem igazan van fedezekunk :( Szerencsere ok sokkal rosszabban lonek, mint mi :)

Azert pl. a civilekkel teli tetovel szembeni epulet sem veszelytelen, konnyen kapott robotom critical hiteket a 3 szimultan sorozatlovo emberketol, es robbant darabokra. Persze hagyomanyos modon sokkal egyszerubb lett volna legyozni oket, de hat... Meg az sem volt jo, mikor criticalrol probaltam magam megszerelni, es rontottam - argh!

TIPP: Ha hagyomanyos jatekot uzunk mindig az utca tavolabbi oldalan haladjunk (minel messzebb a teton levo loveszektol), allva, es mikor lovoldozesre kerul a sor probaljunk leguggolni (NE fekudjunk le). A teton, ahol a kulcsot talaljuk probalkozhatunk granatokkal is. Ha kozelharcosunkk van azzal az utca loveszek feloli oldalan haladjunk, mivel kozvetlen az epuletek oldala mellett nem tudnak lefele celozni a raiderek, igy serules nelkul kozelithetjuk meg oket.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://magicworld.blog.hu/api/trackback/id/tr48178762

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása