HTML

magicworld

Hírek/történések, amikről hirtelen nem bírok nyugton ülni, és "mágia" - lehetőleg gyakorlati alkalmazás

Friss topikok

  • Reactor: Na, én hozzászólnék ehhez a témához, tekintve hogy 8-9 éves korom óta érdekelnek a Kaland-Játék-Ko... (2011.08.13. 16:01) Kaland, Játék, Kockázat - harmadszor
  • nemkrisz: Tisztelet! "No, a szemszín az bizony állandó dolog. Ha kék-zöld a szemed, akkor talán lehet állít... (2010.09.26. 12:06) agykontroll+szemszín
  • tulpaman: Mágusok között Tibetben a könyv címe. Alexandra David-Néel-ről, a tulpáról és még sok érdekességrő... (2010.02.19. 17:53) tulpa
  • freedomgirl: mekkora egy seggfej vagy te! "a rohadt tirpák süket fasz" meg "geci süketek" te normális vagy? sen... (2010.02.06. 09:01) jelnyelv?
  • twillight: flexible nem teszi gyorsabbá a karit, csak kevesebb AP-t használ, ugyanígy az action boy is csak a... (2009.04.07. 22:26) Fallout Tactics - character builds: perkek

Linkblog

Fallout Tactics - Springfield (bónusz küldetés, titkos pálya)

2007.11.20. 14:02 twillight

A küldetésnek NAGYON különös humora van – mint a Simpson családnakL

A kezdőhelynél beszéljünk az emberrel. Az utcákon gyakjunk le mindenkit, és csak aztán vegyük sorra az épületeket. A kocsit használjuk raktárként.
Továbjutás a GATE-en keresztül. Bár eddig nagyon könnyű dolgunk volt, with full of action, a parkban bekeményíteek: a gránátosok már jobban céloznak, a lövészek nem egymást szedik le, és van egy puskás ember isL

Innen egy nyugis bazárba jutunk, no action, elaltatja a gyanakvásunkat. A következő fordulónál viszont szétestem. Nem jó a Robotnak bemenni oda. Kiderült miért: barricád állja el az utunkat, ami ránkrobban.
A leshelyen lévő ellen kiiktatásához is puskás ember kell.
A Vezér kiikatásánál siessünk felé, miután kvázi utolsóként maradt, mert berohan a házba, és ki tudja, mire lenne képes az elnökkell... habár az is üti rendesen (de nem eredményesen).
Ha kész szedjük össze a cuccokat, és beszéljünk az elnökkel. Ő kirohan ünnepelni, a beszédét meg kell hallgatnunk – kövessük érte.
Fontos, hogy a parkból nyíló másik kaput a mayor fogja kinyitni a szabadulása után. Azon át vihetjük ki a kicsikocsit.
Csapdák: a mélyföldszintes ház joboldali emeleti ajtaja csappdázott (egyedi tárgy). a 3 emeletes ház 2. emeleténél a raiderez nem lehet odajutni egy akna miatt. A 3 emeletes ház 2. emeletének teraszajtaján is van egy csapda, bár hogy minek mennénk arra, az ugye kérdéses, mert nincs ott semmi.
A bártualj csak egyszer hajlandó beszélni velünk, vagy akkor veszünk tőle árút, vagy soha.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://magicworld.blog.hu/api/trackback/id/tr78235625

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása