A küldetésnek NAGYON különös humora van – mint a Simpson családnakL A kezdőhelynél beszéljünk az emberrel. Az utcákon gyakjunk le mindenkit, és csak aztán vegyük sorra az épületeket. A kocsit használjuk raktárként. Továbjutás a GATE-en keresztül. Bár eddig nagyon könnyű dolgunk volt, with full of action, a parkban bekeményíteek: a gránátosok már jobban céloznak, a lövészek nem egymást szedik le, és van egy puskás ember isL Innen egy nyugis bazárba jutunk, no action, elaltatja a gyanakvásunkat. A következő fordulónál viszont szétestem. Nem jó a Robotnak bemenni oda. Kiderült miért: barricád állja el az utunkat, ami ránkrobban. A leshelyen lévő ellen kiiktatásához is puskás ember kell. A Vezér kiikatásánál siessünk felé, miután kvázi utolsóként maradt, mert berohan a házba, és ki tudja, mire lenne képes az elnökkell... habár az is üti rendesen (de nem eredményesen). Ha kész szedjük össze a cuccokat, és beszéljünk az elnökkel. Ő kirohan ünnepelni, a beszédét meg kell hallgatnunk – kövessük érte. Fontos, hogy a parkból nyíló másik kaput a mayor fogja kinyitni a szabadulása után. Azon át vihetjük ki a kicsikocsit. Csapdák: a mélyföldszintes ház joboldali emeleti ajtaja csappdázott (egyedi tárgy). a 3 emeletes ház 2. emeleténél a raiderez nem lehet odajutni egy akna miatt. A 3 emeletes ház 2. emeletének teraszajtaján is van egy csapda, bár hogy minek mennénk arra, az ugye kérdéses, mert nincs ott semmi. A bártualj csak egyszer hajlandó beszélni velünk, vagy akkor veszünk tőle árút, vagy soha.
Fallout Tactics - Springfield (bónusz küldetés, titkos pálya)
2007.11.20. 14:02 twillight
Szólj hozzá!
A bejegyzés trackback címe:
https://magicworld.blog.hu/api/trackback/id/tr78235625
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.