HTML

magicworld

Hírek/történések, amikről hirtelen nem bírok nyugton ülni, és "mágia" - lehetőleg gyakorlati alkalmazás

Friss topikok

  • Reactor: Na, én hozzászólnék ehhez a témához, tekintve hogy 8-9 éves korom óta érdekelnek a Kaland-Játék-Ko... (2011.08.13. 16:01) Kaland, Játék, Kockázat - harmadszor
  • nemkrisz: Tisztelet! "No, a szemszín az bizony állandó dolog. Ha kék-zöld a szemed, akkor talán lehet állít... (2010.09.26. 12:06) agykontroll+szemszín
  • tulpaman: Mágusok között Tibetben a könyv címe. Alexandra David-Néel-ről, a tulpáról és még sok érdekességrő... (2010.02.19. 17:53) tulpa
  • freedomgirl: mekkora egy seggfej vagy te! "a rohadt tirpák süket fasz" meg "geci süketek" te normális vagy? sen... (2010.02.06. 09:01) jelnyelv?
  • twillight: flexible nem teszi gyorsabbá a karit, csak kevesebb AP-t használ, ugyanígy az action boy is csak a... (2009.04.07. 22:26) Fallout Tactics - character builds: perkek

Linkblog

Pál apostol Khorintus lakóihoz írt 2. levele

2007.11.24. 15:53 twillight

1. 1. feldó: Pál és Timótheus, címzett: a khotrintusbeli gyülekezetnek és minden görögnek

8. Megjöttünk a fárasztó ázsiai útról.

11. Megkaptuk a küldött pénzt.

15. Ahogy ígértem elmegyek hozzátok.

16. Tőletek Macedóniába megyek, onnan visszatérek ésképpviselőtökkel Júdeába indulok.

19-21

. Hallottam, elrendeződtek a dolgok.

2. 3. Nem azért megyek, mert gond van nálatok, hanem csak pihenni egyet.

6. most már boldogultok magatok is.

12. mikor megérkeztem Troásba nem volt ott Titus, holott azt beszéltük meg,

13. de dolgom volt, hát tovább mentem Macedóniába.

3. 1-6. Nem kell hivatalos papír / összeírás a tagságról.

9. elsődleges feladatnak most nem a hit terjesztése, hanem a meglévők fenn-/összetartása.

5. 12. Most már nem mi megyünk a néphez, hanem azok jönnek / jöjjenek hozzánk.

6. 12. A hit nem kötelesség kell leyen, hanem öröm és szabad választás miatt gyakorlott.

17. A hitre való nevelés szükségessége

7. 2. Ne árts senkinek.

5-6. Macedóniá

7. Kézhezkaptam az előző levlre írt válaszotokat, és örültem a benne foglaltaknak.

ban vagyunk, sok a dolgunk, de Titus jó híreket hozott felőletek.

8. Ezúton is

bocs az előző levél hangneméért,

12. csak igazán el akartam intézni a dolgokat.

13. Titus is ugyanazt mondta, aminek duplán örülök.

14. Titusnak is megmutattam a leveleteket, és ő megerősítette a benne foglaltakat.

8. 1. Röviden a macedóniai helyzet:

4. Kicsi, de szilárd közösség alakult ki.

5-6. Ők több pénzt adtak, ezért most hozzájuk megyek, hozzátok pedig Titust küldöm. bocsi.

10-12. Ő ugyanolyan jó mint én, és ő javasolta ezt a megoldást.

22. Az itteni vezető

(?) is vele megy.

9. 5. Küldtem hozzátok is adószedőket a rendszer kiépítésére (hogy ne kelljen minden alkalommal követelni a pénzt)

10. 10. Úgy is kell tenni, amit prédikálnak akkoris, ha nem felügyelnek.

11. 24. Pál eddigi "halálos veszélyes kalandjai": botütés,

25. 3 ostorozás, 1 megkövezés, 3 hajótörés.

32. Damaskusban Aretáskirály helytartója el akarta fogatni

33. de egy ablakon át kosárban leeresztették a falon túlra

12. 7. valamilyen izületi betegség

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://magicworld.blog.hu/api/trackback/id/tr30240348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása