HTML

magicworld

Hírek/történések, amikről hirtelen nem bírok nyugton ülni, és "mágia" - lehetőleg gyakorlati alkalmazás

Friss topikok

  • Reactor: Na, én hozzászólnék ehhez a témához, tekintve hogy 8-9 éves korom óta érdekelnek a Kaland-Játék-Ko... (2011.08.13. 16:01) Kaland, Játék, Kockázat - harmadszor
  • nemkrisz: Tisztelet! "No, a szemszín az bizony állandó dolog. Ha kék-zöld a szemed, akkor talán lehet állít... (2010.09.26. 12:06) agykontroll+szemszín
  • tulpaman: Mágusok között Tibetben a könyv címe. Alexandra David-Néel-ről, a tulpáról és még sok érdekességrő... (2010.02.19. 17:53) tulpa
  • freedomgirl: mekkora egy seggfej vagy te! "a rohadt tirpák süket fasz" meg "geci süketek" te normális vagy? sen... (2010.02.06. 09:01) jelnyelv?
  • twillight: flexible nem teszi gyorsabbá a karit, csak kevesebb AP-t használ, ugyanígy az action boy is csak a... (2009.04.07. 22:26) Fallout Tactics - character builds: perkek

Linkblog

Fallout - Tactics: felszerelés tippek

2007.12.27. 00:09 twillight

Minél jobb, annál jobb - gondolnánk. Azért vannak más szempontok is ;) Amit nem említek, az nagy valószínűséggel hasznontalan tárgy!

Először is a szűk helyek. Oda max. nők, és max. a bőrvértekben férnek be. A bőrvértekben még az is jó, hogy nem csökkentika lopakodás értékét, tehát ha szeretnénk egy lopakodós embert, annak érdemes egyet hagyni tartalékban!

Az enviromental armor mark 2 -1 PE-t ad, és nem annyival jobb. De ha hagyomnyos (ember) csapattal nyommulunk, akik közt akad "vak" (Stich), gránátos, vagy kezdő big gunsos aki szobáról szobára fog járni, akkor érdemes lehet rájukadni. Én mégsem ragaszkodom hozzá.

Tehénvért: robotra, szupermutámsra érdemes csak rakni.

A ghuloknak lehet venni egy alap ghul vértet a bazaar day encounterben.

Közelharc: A robot fegyó nélkül is nyomulhat, a többieknek ha nagyon muszály ezt kihasználni, akkor ott a rég bevált power fist (small energy cellt eszik), de ha más nincs, akkor a razor claws is jöhet (ahhoz nem kell töltény). A punch gun bár jól hangzik, de nálam nem sebzett értelmeset.

Közelharci fegyverek: hagyjuk...

dobófegyverek: meglepő módon a kövek még hasznosak lehetnek. Én 3 tornyot nyírtam ki velük a Brahmin Armor encounterben, és mivel mindössze 2 AP dobálni őket, hát gyengébb ellenfeleken működnek. Ennek megfelelően bármi, amit olcsón dobálhatunk jó. A lándzsák közül a diamond és a dynamite változatok normálisabban sebeznek. Egyéb dobófegyverből a powder bag lehet érdekes, de ezzel már áttérünk a gránátokhoz.

A savgránátokat a robotoknak tartsuk meg. Az incindenary (a tutorial gránátja) gránátok élőlények ellen az übergránát. A sima gránát nagy menyiségben bárki és bármi ellen jó, bár talán a robotok ellen már nem sebez eleget (és nincs meg a kellő hatótávjuk). Ha robotok, akkor egyénként pulse grenade a nyerő.

Energiafegyverek: az EMP prototíusa lőtávabn hagy maga után kivetnivalót, a plasma rifle meg úgy általában véve. A többivel nincs gond, kivéve a gatlingel, ami nekem sose sebzett eleget.

big guns: egyértelműen browning. A többi nem sebez szinte semmit egy roboton. A rakétavetőnél az explosive rocket élőlények, az AP lőszer tank és scurry botok ellen válik be. A kombináltakat (aranyszínű gránát) a mutánsokra szórjuk el. Az elektromosváltozat patch nélkül nem seez semmit, patchel meg még nem volt alkalmam kipróbálni. Amúgy az Avengert és a Vindicatort érdemes bepróbálni gépágyúkból, ha nem áll randelkezésünkre M2-es. Ja, és persze a Gauss minigun. Azt azonban csak speciális alkalmakkor vessük be!

small guns:

A hunting lesz az induló távolsági fegyverünk, amit aztán sniper rifle-re cserélünk. Közép- és rövidtávra AK-47-eseket pakoljunk.

Kezdők fegyvere az MP5 H&K és a Sten Gun (ezüstszín, vékony, német gyártmány, főleg HPlőszert érdemes belepakolni, jól jön deathclawk ellen)

Amikortól small guns csak másodlagos fegyver lesz bejönnek a rohampuskák, mint a Caws és a Jackhammer. Azért ne feledkezzünk meg őseikről a Silwerhawkról és a pusztító Pump action duplacsövűről! Szót kell még ejteni a vizipisztolyról, ami savat locsol, valamint Clint Eastwood 386-os magnumjáról (gyors, nagy átütőerő).

Sajnos a másodlagos fegyverek ötlete a real-time lövöldözés hevében gyakran elveszik, de a könnyű, 1-1 küldetésre elvitt fegyvereket jó észbentartani (mint rocket launcher, sten gun, vizipisztoly, pancor jackhammer, gránátok - amiknek szerintem legnagyobb szerpük egy single player kampányban lesz).

Ezen kívül lényegében minden más felesleges.

Ha aknásznak képzeljük magunkat, akkor a remote detonator trap lenne a kedvencünk, ha akadna elég a játékban, illetve a nagy tányéraknák (T45-ös, ha jól emlékszem) sebeznek nagyon-nagyot (és arra még esély is va, hogy rálépnek).

No, még 4+1 küldetés, és végigvittem though guy módban, amiről nem tudok, hogy bárki magyarnak sikerült volna, tehát joggal lehetek majd büszke (igazából nem hallottam külföldiről sem, aki befejezte volna így a játékot...). A vault 0 enyhén hosszú küldetés lesz... De még rosszabb lehetőségekkel kecsegtet az, ahol Kerrt a kalmárt kell kikaparintanunk a konzervdobozok csatlakozóaljzataiból - nem is maga a küldetés fog fájni (bár ott már a bejutás se lesz kutya), hanem a gaus-minigunos csóka likvidálása. Hogy mit fogok kiötleni ellene az még a jövő zenéje, úgy bizony. Lehet, hgy feladom, elmegyek, aztán visszamegyek. Persze ott is fennáll a veszély, hogy a térkép elhayásával a maradék ellen eliminálódik (eltűnik a térképről) :(

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://magicworld.blog.hu/api/trackback/id/tr70275954

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása