11. küldetés:
A legegyszerűbb, ha egy big gunsos, tutirafeltápolt karaktert hozunk ide – az egyedül szétszedi a helyet egy szál browninggal. Az északi oldalon lévő leshely különösebben nem fog beleszólni a játékélményünkbe. Egyetlen helyen kell igazán vigyázni: egy szoba tele lesz gáztartályokkal. No azt JÓ MESSZIRŐL intézzük el (robbantsuk fel egyetlen hordót, és nem kell többé aggódnunk).
A tökéletes befejezéshez kell: a nem-ellenséges mutánstól Barnaky nyaklánca, Gammorin szobájából a chestben őrzött laptop, és az ugyanannak a szobának a padlóján heverő, a nyugati fal miatt látatatlan (mozgassuk vakon az egeret érte) holodisk.
12. küldetés – Junction City
SIESSÜNK. Vigyünk gamble-öst és orvost.
Beszéljünk a szerelőcsajjal kétszer. Gyógyítsuk meg az apját.
A szerencsejátékos szólítsa meg a fake-cuccot árulót. Rögtön gambel, vagy fizetnünk kell!
Beszéljünk a csapossal, és verjük ki belőle az alkatrészt. Gamble-özzük el mindenét.
Beszéljünk a polgármesterrel.
Fosszuk ki a várost.
Beszéljünk a boltossal. Mindenki, kivéve Mr. Gamblert menjen az északi kapuhoz. Gamble a boltossal az alkatrészért, hogy aktiváljuk a reaver rohamot. Verjük vissza a reaver rohamot, de NE rohanjunk ész nélkül előre, mint az enforcerek! Ha pár enfocer megölette magát visszavonulnak, a reaverek meg túl sokan vannak.
Menjünk délnek, a magányos házba.
Számoljunk fel minden maradék ellenállást.
Beszéljünk a mayorrel.
Aknák: a városban a "desk" csapdázva van. A városon kívül mindenfelé heverhetnek aknák.
Megjegyzés: JC-t még nem fejetem be, de a megoldása teljes. Sajna a program ebben a küldetésben nayon hajlamos kilépegetni nmagából, én viszont nem tehetem meg, amit mindenki másnak javaslok pont emiatt: mentsünk rendszeresen!