HTML

magicworld

Hírek/történések, amikről hirtelen nem bírok nyugton ülni, és "mágia" - lehetőleg gyakorlati alkalmazás

Friss topikok

  • Reactor: Na, én hozzászólnék ehhez a témához, tekintve hogy 8-9 éves korom óta érdekelnek a Kaland-Játék-Ko... (2011.08.13. 16:01) Kaland, Játék, Kockázat - harmadszor
  • nemkrisz: Tisztelet! "No, a szemszín az bizony állandó dolog. Ha kék-zöld a szemed, akkor talán lehet állít... (2010.09.26. 12:06) agykontroll+szemszín
  • tulpaman: Mágusok között Tibetben a könyv címe. Alexandra David-Néel-ről, a tulpáról és még sok érdekességrő... (2010.02.19. 17:53) tulpa
  • freedomgirl: mekkora egy seggfej vagy te! "a rohadt tirpák süket fasz" meg "geci süketek" te normális vagy? sen... (2010.02.06. 09:01) jelnyelv?
  • twillight: flexible nem teszi gyorsabbá a karit, csak kevesebb AP-t használ, ugyanígy az action boy is csak a... (2009.04.07. 22:26) Fallout Tactics - character builds: perkek

Linkblog

Fallout: Tactics - fajok

2007.11.27. 07:21 twillight

Állandóan ezt keresik, így egy gyors eszmefuttatás, bár lehet, hogy egyszer már volt:

- 2 mod segíthet azoknak, akik ilyesmire vágynak singel-playerben, mindkettő a NoMutantsAllowedről tölthető le: a Races mod és a New-akármi mod (van link a races modnál hozzá, vagy ugyanabban a topivban kell keresni, egyértelmű lesz). Azt érdemes megtartani, amelyikben a kutya is választható, az rendesen működik (a másiknál állítólag gond van a ranglépéssel), bár a kutyásban némile nem stimmelnek a statpontok (darab és maximum értékei). Ennek ellenére az egy jó mod, és akinek nem tetszik, legfeljebb hozzápiszkál majd karakterszerkesztővel.

Szóval:

- kutya: lopakodás, pusztakezes harc, traps. Mást nem is tud, túl vézna, inkáb multiban, különleges pályákon vehetjük hasznát. Nem elfelejteni, hogy egyetlen tárgy lehet nála, bár használni nem tudja (szóval bemegy, lerakja az aknát, és élesíti, arra jó). Nem tudom, viselhet-e vértet.

- robot: adjunk neki tight-nuts traitet, EMP-shieldet viszont NE! Ha még egy brhamin-páncélhoz is hoozzájut, végigverhetjük közelharcosként a fél játékot :) Később adjunk neki megatűzerőt, és akkor nem lesz gond lézerek ellen sem. Csak brahmin armort viselhet - nem változik át.

- ember: kit érdekel? Bármilyen páncélt viselhet (kivéve spéci fajpáncélokat, mint ghoul, supermutant, vagy reaver). Brahmin armorban legfeljeb ,ászkálni tud, mert átváltozik.

- ghul: a Fear the Reaper trait "kötelező" neki, ogy tisztességesen kapja a perkeket. Kiváló lövészek, leaderek. Viselhet bőrvérteket, ghoulvérteket, enviromental vérteket, power armorokat. Brahmin armorban tehénné változik (nem támadhat, nem csinálhat semmi, csak mászkálhat)

- deathclaw: pusztakezes harcosokként jobbak a robotok, viszont felülmúlhatatlan gránátosok. Már akit érdekel az ilyesmi. Az életerő-duplázó perkkel akár használható is lehet. Tudtommal nem viselhet vérteket.

- szupermutáns: csakis kétkezes fegyvereket bír el, mint bug gunsok és gatling laser. Mivel gatling SOKÁIG nem lesz, talán nem érdemes erőltetni. Érdemes lehet fontolgatni neki taritként a HamFisted-et. Ha egyetlen karakterrel akarunk nyomulni, én őt választanám. Szupermutáns vérteket és brahmin armort viselhet - nem változik át.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://magicworld.blog.hu/api/trackback/id/tr19243279

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása