A kezdésnél beszéljünk a fickóval amíg lehet. Területsebzést ne használj, mert könnyen megsérülhet a szerencsétlen fickó, míg elintézed a rohamozó robotokat.
Ripley holtteste itt lesz teli könyvekkel, ha megmentettük őt anno (úgy kb. a 3. küüldetésben, vagy ilyesmi).
A vizes földre ne lépjünk, mert az áram súlyos sérüléseket tud okozni. Azért kerüljük meg, mert a kezdőponttól délre lévő házba csak így tudunk bejutni, és odabent van valaki, meg egy polc.
Továbbmenve legelőnyösebb, ha lemászunk a létrán, és bekúszunk a kisházba. Ott egy csöves elsírja bánatát, mi meg nyugisan le tudjuk szedni a félelmetes tűzerővel rendelkező Guard Botokat. szerintem dupla lézerágyújuk van, mert durván sebeznek. Másszunk fel bent az ablakon át llövöldözni, mert minden apróság számít.
A szeméttelepen könnyű átjutni, csak álljunk meg, ha sarokhoz értünk.
A gamble-ös ember beszéljen 1-szer az ágyon fekvő civillel, majd váltsuk le a főkarakterre, hisz ki tudja, hogy működik a karma ;)
Ha eddig megvagyunk utunk már sima lesz. A hangárokból kiözönlő load lifterekről jó tudni, hogy a déli falnál lévő csöveken nem tudnak átjutni, azaz kényelmesen lelövöldözhetjük őket :)
A pálya legvégén elszórakozhatunk azzal, hogy az utaolsó load liftert becsaljuk a présbe, de annyira azért nem állunk rosszul lőszerrel, hogy ilyesmivel kéne szenvednünk, hm?
TIPP: a pályán nincs sok cucc, 5 karakter lazán elcipelt nálam mindent. Azonban ami fájó, hogy big guns lőszer sem igen akad.
Ja, és bár a kivonási pontot a térkép a belépésivel azonosnak mondja, ez nem igaz: ott lesz az a prés közvetlen közelében!